پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

دو تعویض اجباری و یک تعویض انضباطی داشتیم :

کریمی: بلاژویچ سخاوتمند است که 3 امتیاز را به ما داد/ حرکت رو به جلوی شاهین آغاز شد

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر

 

پرسپولیس برازجان : سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: بلاژویچ مربی بزرگ و سخاتمندی است که امروز ۳ امتیاز به ما تقدیم کرد.

فیروز کریمی پس از برتری یک بر صفر برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوب و جانانه‌ای بود و هر دو تیم بازی زیبایی را ارائه کردند. الحق و الانصاف برد حق تیم ما بود. تا دقیقه ۸۵ بر توپ و میدان مسلط بودیم و اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد با اختلافی فاحش بازی را می‌بردیم اما در دقایق پایانی با اخراج پورخسروانی و به دلیل آنکه ذهنیت بچه‌ها کسب پیروزی بود تیم عقب کشید. در دقایق آخر بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و به خصوص سعید بیات که بهترین بازیکن میدان بود و مقابل حملات شاهین بوشهر در دقایق پایانی ایستادگی کردیم.

وی ادامه داد: وحید طالب‌لو با واکنش‌های خوبش مانع گلزنی حریف شد. ما در تعطیلات لیگ مشکلات عدیده‌ای داشتیم و نتوانستیم خوب تمرین کنیم اما بازیکنانی که با ما تمرین کردند بازی خوبی انجام دادند. من به جای ۶ بازیکن اصلی نفرات جوانی را به میدان فرستادم که آنها آنچه را می‌خواستیم اجرا کردند. در یک مسابقه فقط ۳ تعویض می‌توانیم انجام دهیم که امروز ۲ تعویض هم اجباری بود و یکی انضباطی.

سرمربی شاهین بوشهر تأکید کرد: ۲ بازیکن به من گفتند توان ادامه بازی را ندارند و تعویض شدند و یک بازیکن هم به دلیل آنکه با بازیکن با تجربه خود با صدای بلند صحبت کرد تعویضش کردم.‌ هر بازیکنی که چنین کاری کند من دقیقه بازی برایم مهم نیست و تعویض می‌کنم و اسم و رسم بازیکن هم برایم مهم نیست.

وی با اشاره به حمایت هواداران شاهین گفت: این برد را به هواداران خونگرم شاهین که ما را حمایت کردند، مدیریت باشگاه و مسئولان استان تقدیم می‌کنم. با این برد حرکت شاهین روبه جلو آغاز شده است.

کریمی در مورد بلاژویچ گفت: او مربی بزرگی است تیم بزرگی هم دارد و بسیار هم سخاوتمند است که ۳ امتیاز به ما تقدیم کرد. من از این مربی با دانش و سخاوتمند تشکر می‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: